Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

My lovely followers. . .

vrijdag 12 april 2013

Give-away: Rilakkuma kalender t.w.v €12,95

Heei lieve lezers,

Vandaag iets anders.........iets helemaal anders!
Een 'give-away'! Niet zomaar een give-away maar mijn 1ste give-away!

Je kunt deze schattige Rilakkuma kalender van de webshop VIVI Clothes winnen t.w.v €12,95!! (de blauwe)





Voorwaarden:
- Je moet in Nederland of België wonen
- Je moet alle MOET dingen hebben gedaan

Wat MOET je doen?
- Reactie laten waarin je zegt dat je mee doet
- Like de facebookpagina van VIVI Clothes
- Follow VIVI clothes op Twitter (Geen Twitter? Zie Ps.)
- Volg mijn blog op Bloglovin en op GFC (Geen FB? Zie Ps.)

Wat MAG je doen?

- Gedichtje,verhaaltje,..
- Artikel op je blog over deze winactie schrijven
- ...

Deze MAG dingen geven je meer kans om te winnen!

Laat me weten in de comments wat je als extra (MAG) hebt gedaan.

De give-away loopt tot 1mei!

Veel succes iedereen!


Xx Mo Xx


Ps. Als je geen Twitter en/of Facebook hebt moet je 1 van de MAG dingen doen in de plaats!


9 opmerkingen:

  1. Lieve lieve Mo!
    Natuurlijk doe ik mee met je give-away!
    Super dat je zo'n kalender mag weggeven!
    Ik ben trots op je dat je dit voor mekaar hebt gekregen! "Wauw Mo, super!", denk ik nu bijezelf!
    Ik ben stiekem wel een beetje jaloers :p
    Als ik terug thuis ben (ik vertrek straks),
    ga ik snel alles even doen!
    Maar zoals je weet, zal je wel een"creatief" artikeltje op mijn blog voor jou mogen verwachten!
    Ik ga er alles voor doen om te winnen :D
    Ook veel succes,
    met het kiezen vande winnares!!
    Liesf, Dzinh xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoooi Mo!
    Super leuk, en o wat is die kalender super!
    Ik heb nu alle ''moet dingetjes'' gedaan.
    Ik zal even kijken of ik de mag dingetjes ook kan doen! :)
    Alvast iedereen succes, en jij ook, met het uit kiezen! (of uitloten ;P)

    xxYasmin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke winactie! :) Ik volg je terug.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn echt super schattig (>_<) Xx Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wooow super tof Mo ! Dat je benadert bent voor een winactie.
    En je verdient het. Hihi maar ik wil zeker meedoen aan je winactie.
    Ik heb de moet dingen gedaan. En woow Rilakkuma is zo schattig !
    Misschien als ik win geef ik hem wel aan mijn nichtje.
    Die vind Rilakkuma helemaal fantastisch. Of ik hou hem natuurlijk zelf, hij is wel erg schattig.

    Liefss
    www.xprettythings.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik Doe mee met je superschattige wedstrijd ;) xx Nel

    BeantwoordenVerwijderen

Wil je een reactie achterlaten?
Ik lees lieve reacties met plezier!

Marie <3