Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

My lovely followers. . .

maandag 6 mei 2013

Happy birthday to my blog+winactie

Er is er een jarig hoera hoera.......!!!! Nee ,ik ben niet jarig hoor!
Mijn blog is jarig! Hij bestaat vandaag exact 1 jaar!Happy birthday to my blog
En natuurlijk moeten we dat vieren met een winactie!

Ik geef dit mooi mint lakje en een sample van parfum naar keuze van de webshop Calle Alamo weg!





Dit mooie trendy mint lakje van Benecos mag ik weggeven van de webshop Calle Alamo.

                                   

1 van de geuren van Montale proberen?Ambre précieux, eau de parfumCalifornian star jasmine, parfum sprayEnz...

En een sample van een parfum van hun webshop naar keuze!

Wat MOET je doen?

- Movuitton volgen via GFC en Bloglovin
- Reactie laten met erin geschreven waarom je dit pakket wilt winnen en wat je ervoor hebt gedaan voor meer kans

Voor MEER kans:

- Een artikel schrijven op je blog over mijn winactie (+link naar de webshop Calle Alamo )
- Verras me met iets! (gedicht,verhaal,collage,etc...)

Ik wens iedereen veel succes!

Xx Mo Xx




7 opmerkingen:

  1. Gelukkige verjaardag Movuitton!!!!! Ik zal eens nadenken over een gedichtje of een verhaal... wanneer ik iets gevonden heb zal ik meedoen met je give-away :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey mo,
    Wat een prachtig blog, wajo!
    En wat een leuke winactie is dit ,
    Je bent een leuke meid , vol met pit.
    Wat ik wil doen,
    Is een felicita en een verjaardags zoen.
    Dit was mijn korte , maar hopelijk leuke gedicht, ik hoop dat het dicht bij de winnaar ligt! x Sophie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik volg je via GFC, maar heb geen bloglovin.


    Oh en hier komt mijn verhaal:

    Op een dag liep Vera heel alleen door de stad. Ze had haar mooie mint-groene lakje op haar vingers.
    De dag der voor was het bal, waar ze een prins heeft ontmoet.
    Opeens stond er meet grote letters in de krant: Prins zoekt meisje met wie hij gisteravond gedanst heeft. Hij heeft alleen nog een streep mint-groene nagellak.

    Ze meldde zich aan en ze leefde nog lang en gelukkig :)

    haha, ik hoop dat ik win :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke actie!

    Ik volg je op allebei GFC & Bloglovin'

    Happy birthday to you
    Happy birthday to you
    Happy birthday

    Happy birthday to you
    Happy birthday to you
    Happy birthday

    hihi, ik hoop dat je in gedachte kan nemen dat iemand dit voor je zingt!
    Ik zou het leuk vinden om te winnen! Ik houd namelijk erg van nagellak en parfum!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. IK DOE MEE! Hier is mijn meer kans ding: http://statigr.am/p/469380471289941573_299178970
    Ik wil winnen want mint-kleurige nagellak heb je nooit genoeg!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik doe mee!
    Ik hoop dat ik nog op tijd ben!
    Oke, hier gaan we:

    Mo, Mo, Mo,
    Wat een super leuk cadeau.
    Dat nagellakje is een heel mooie tint,
    door jou ben ik ook elke dag goed gezind!
    Je bent een hartstikke toffe meid,
    en voor het lezen van je artikels maak ik even tijd!
    Ze zijn origineel, wijs, en nog zoveel meer!
    Ik ben blij dat ik je blog ken, dat ik af en toe nog iets uit je artikels leer!
    Je hebt me geholpen in moeilijke tijden...
    en dat ik je blog leuker vind dan de mijne, neen, dat kan ik niet vermijden!
    Dit was even een kort gedicht,
    hopelijk krijg je nu een glimlach (door mij) op je gezicht!!
    Een mooie glimlach op je snoet,
    Lieve Mo, het gaat je goed <3

    Liefs, Dzinh xx

    Ps: Kijk je een op mijn Blog?? xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Wil je een reactie achterlaten?
Ik lees lieve reacties met plezier!

Marie <3